BINE ATI VENIT!

duminică, 10 ianuarie 2010

Oda -pentru nasul meu Mitica Tudor





                          Oda


In timp,despre Mitica Tudor, s-au spus multe,
Nu cred ca cineva mai e dispus sa ma asculte.
Prea mult nu va retin ,nu am decat o mica rugaminte:
Sa-mi spun si eu parerea in cateva cuvinte

Mitica Tudor nu-mi este nas,ci mai degraba frate,
Si  sunt convins: cu toti imi veti da dreptate,
Caci pentru multi de-aici, acum si altadata,
Mitica Tudor a fost si este aproape ca un tata.

Va amintiti probabil,de vremuri de curand apuse,
Cand viata noastra decurgea, sub reguli strict impuse.
Sa trecem un obstacol,la Mitica Tudor,cu toti am apelat,
Exista oare unul pe care, el sa nu-l fi ajutat?

Caci, pentru Mitica Tudor ,domnia este o emblema,
Oricand dispus de-a rezolva si cea mai grea problema
A celui mic ori a celui  mare,a unui roman sau rom
Cu litere mari scrise, Mitica Tudor a fost si este OM

Si neputand  ca omenia lui s-o pretuiesc in bani,
Ma rog lui Dumnezeu sa-i dea , acestui OM, multi ani,
Si ca  atmosfera, dupa aceste versuri , sa se-ncalzeasca,
Sa-i cantam cu totii aici,de ziua lui ,,Multi ani traiasca!”


Dan Doboseriu
Piatra Neamt 20 octombrie 2009

Versurile au fost citite la petrecerea ce a avut loc la Restaurantul Romtudor din Roman,
in ziua de 25.10.09, cu prilejul sarbatoririi zilei onomastice a nasului meu Dumitru Tudor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu